عکاسی فضای باز کودک

عکاسی فضای باز کودک ، در کنار عکاسی آتلیه ای ، ثبت کننده خاطرات دوران رشد کودک است  . این نوع عکاسی محدود به سن خاصی از دوران کودکی نمی باشد و می توان با در نظر گرفتن شرایط فصلی و آب و هوا ، اقدام به ثبت آن نمود .عکاسی فضای باز برای نوزادان و کودکان نوپا بسیار مناسب است. این کودکان هنوز به اندازه کافی بزرگ نشده اند که احساس خستگی یا بی حوصلگی کنند. همچنین، آنها هنوز به اندازه کافی مهارت ندارند که بتوانند ژست های خاصی را حفظ کنند. بنابراین، عکاسی فضای باز کودک به آنها اجازه می دهد تا آزادانه بازی کنند و خودشان باشند. از طرفی در سنین بالاتر ، یعنی در سنین خردسالی ، کودک شروع به یادگیری مهارتهای جدید می کند. آنها می توانند راه بروند، صحبت کنند و بازی های ساده انجام دهند. این مهارت ها می توانند برای عکاسی فضای باز مفید باشند. به عنوان مثال، می توان از کودک خواست تا از یک درخت بالا برود یا با یک حیوان بازی کند.

آتلیه عکاسی آرت در تلاش برای اینکه بهترین آتلیه عکاسی کودک اردبیل باشد ، همواره کوشیده است تا با ارتقای سخت افزاری تجهیزات مخصوص فضای باز و دانش فنی خود این مهم را به انجام رساند . خدمات این آتلیه محدود به اردبیل نبوده و شما می توانید با رزرو وقت در تهران و سایر شهرستان ها از خدمات عکاسی فضای باز کودک استفاده نمایید.  در ادامه به بررسی مزایای کلی انتخاب عکاسی فضای باز کودک خواهیم پرداخت.

طبیعی بودن رفتار و ژست های کودک

عکس های گرفته شده در فضای باز طبیعی تر و واقعی تر از عکس های گرفته شده در استودیو هستند. این به این دلیل است که کودکان در فضای باز احساس راحتی بیشتری می کنند و می توانند خود واقعی شان باشند. در برخی موارد حضور کودک در محیط محصور و جدیدی مانند آتلیه ، میتواند منجر به ایجاد حس دلهره یا سردرگمی در او شود. در این شرایط و با استفاده از محیط مناسب در فضای بیرونی آتلیه ، میتوان قدم اول را در ثبت عکس در این موارد برداشت. در این مورد نیز همانند عکاسی آتلیه ، حضور والدین و یا اقوام نزدیک می تواند مراحل ثبت عکس را با سهولت بیشتری به سرانجام برساند.

عکاسی فضای باز کودک تهران

ایجاد تنوع در عکاسی فضای باز کودک

در فضای باز می توان از تنوع بیشتری در پس زمینه و ژست ها استفاده کرد. این باعث می شود عکس ها متنوع تر و جذاب تر باشند. محیط خارج از آتلیه ، چه طبیعت ، چه محیط شهری و یا حتی جاده ای روستایی همیشه موجب بروز خلاقیت در نگاه عکاس و تیم همراه می شود . بنابراین یکی از مزیت های عکاسی فضای باز کودک ، عدم تشابه عکسهای ثبت شده مشتری با عکسهای سایر مشتریان ، همراه با تنوع بالا خواهد بود.
حتی میتوان از یک لوکیشن خاص استفاده های مکرر داشت بدون اینکه عکسها شبیه هم باشند . یکی از راهکارهای این امر ، عکاسی از یک لوکیشن در فواصل مختلف و یا در زمانهای متفاوت روز ، مانند ساعت طلایی عکاسی ، می باشد . هر یک از لوکیشن ها در فصل های چهارگانه تنوع بصری و رنگی مخصوص به خود را دارند و با کمی خلاقیت و استفاده از دکورهای همراه ، میتوان تجربه متفاوتی در هر پارت عکاسی فضای باز کودک داشت.

عکاسی فضای باز کودک تهران مدل پسرانه

گالری عکس فضای باز کودک در باغ اختصاصی تهران ، کرج و شهریار

نمونه عکس فضای باز کودک در باغ اختصاصی تهران و کرج و شهریار
مشاهده گالری عکس کودک فضای باز