آتلیه عکاسی کودک در اردبیل

در لیست بهترین آتلیه عکاسی در اردبیل

آتلیه عکاسی آرت

با بیش از 20 سال تجربه در ارائه خدمات

متفاوت دیده شوید

بهترین ساعات و لحظات زندگی ما تکراری نخواهند داشت . برای جاودانه کردن حس زیبای این لحظات، ثبت آنها را به بهترین آتلیه عکاسی در اردبیل بسپارید. از لحظلات ابتدایی تولد ، دوران شیرین کودکی ، فارغ التحصیلی ، تا مراسم عقد و عروسی و دوران بارداری در کنار شما هستیم.

آتلیه عکاسی کودک و عروس آرت اردبیل


آتلیه عکاسی آرت اردبیل فعالیت خود را از  20 سال پیش و با تمرکز بر روی خدمات عکاسی عروس و فیلمبرداری مجالس آغاز نمود . با گذر زمان و تجهیز مناسب استودیو آرت ،  این واحد صنفی خدمات عکاسی متنوعی را به لیست خود اضافه نموده است. از جمله این خدمات میتوان به عکاسی تخصصی نوزاد و عکاسی کودک اشاره کرد که این واحد را در سطح استان اردبیل به یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات عکاسی کودک تبدیل نموده است. استفاده از فضای مناسب در کنار تجهیزات ، دکور و اکسسوری ویژه عکاسی نوزاد و کودک ، یکی از دلایل پیشرفت این آتلیه در ارائه خدمات مذکور می باشد.

دکورهای آماده و متنوع


از وجه های تمایز آتلیه آرت با سایر آتلیه ها ، استفاده از دکورهای آماده (دکور زنده) در محیط عکاسی می باشد . از اینرو دوربری عکسها در این آتلیه با استفاده  نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ کاربرد بسیار کمی دارد . استفاده از دکورهای زنده به شبیه سازی هر چه بیشتر عکس نهایی به ایده اولیه عکاس کمک خواهد کرد. این امر در عکاسی سبک پرتره به وضوح تفاوت استفاده از دکور در تقابل با ترفندهای دوربری را نمایان می سازد. دکور ها و بک دراپ های آتلیه عکاسی آرت به مرور و با گذشت زمان به تدریج جایگزین می شوند.

خدمات عکاسی پیش از تولد نوزاد در اردبیل

عکاسی بارداری از خدماتی است که در دهه های اخیر مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است . هفته های پایانی بارداری بهترین فرصت برای ثبت لحظات شیرین انتظار پدر و مادر در روزهای نزدیک به تولد نوزاد می باشد . آتلیه آرت ، بهترین آتلیه عکاسی در اردبیل ،با توجه به حساسیت این دوره از بارداری برای مادران ، کوشیده است تا در محیطی آرام و مجهز این خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد . شما میتوانید قبل از حضور در این آتلیه از مشاوره های مربوط به بهترین زمان حضور ، اطلاع از لباسها و دکورهای موجود در آتلیه و مسائل مربوط به این ژانر عکاسی بهره مند شوید.

عکاسی بارداری
خدمات عکاسی گروه سنی کودک در اردبیل

عکاسی تخصصی کودک

ژانر عکاسی نوزاد و کودک یکی از ژانرهای پرطرفدار عکاسی است . این نوع عکاسی از اولین روزهای تولد ، تا مناسبتهایی مانند عکاسی دندانی و عکاسی از مراسم تولد تا روزهای ابتدایی ورود به مدرسه و … بازه گسترده ای را در بر میگیرد . بنا بر نیاز مشتریان محترم ارائه خدمات در این دسته عکاسی ، علاوه بر محیط آتلیه ، در منازل ، تالارها ، فضای باز و کلیه مراکز خدماتی و تفریحی مورد نظر مشتری ارائه می گردد. با توجه به رده سنی و حساسیت های موجود مربوط به عکاسی کودکان ، آتلیه عکاسی آرت ، بهترین آتلیه عکاسی در اردبیل ، کوشیده است با استفاده از کادر مجرب و توانای خود و همچنین امکانات ویژه عکاسی کودک ، لحظات شیرین شما را به بهترین نحو ممکن به ثبت رساند.

محیط مجهز آتلیه در عکاسی ژانرهای مختلف

تجهیزات ، دکور و اکسسوری عکاسی

یکی از موارد تاثیر گذار در کیفیت نهایی عکس ، استفاده از تجهیزات و اکسسوری بروز در استودیوی عکاسی می باشد . این تجهیزات شامل ست نور تخصصی داخل و خارج از آتلیه ، سیستم های وایرایش و تدوین بروز ، دوربین عکاسی و … می باشد.از جهتی توانایی و هماهنگی تیم عکاسان در کنار گروه های ویرایش و رتوش عکس ، علاوه بر دقت در خروجی نهایی ، بازه زمانی تحویل عکس به مشتری را نیز کاهش میدهد . استفاده از دکورهایی زنده و واقعی به دور از فرآیند زمانگیر و گاها مصنوعی دوربری عکس نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار بر کیفیت نهایی عکس می باشد .

چگونه وقت مورد نظر خود را رزرو کنم ؟

رزرو آنلاین وقت جهت حضور در آتلیه عکاسی آرت اردبیل

هر واحد صنفی ، بنا بر نحوه فعالیت خود ، در بازه زمانی روزانه خود پذیرای مشتریان متعددی خواهد بود . تعیین زمان دقیق برای حضور و یا پاسخ دهی به هر یک از مراجعه کنندگان ، باعث رعایت حقوق سایر مشتریان و ارائه خدمات استاندارد خواهد بود. آتلیه عکاسی آرت در تلاش برای تبدیل شدن به بهترین آتلیه عکاسی در اردبیل ، نیز از این امر مستثنی نیست. بنابراین ارائه دقیق زمان عکاسی و یا مراجعه جهت فرآیند انتخاب عکس از مواردی است که آتلیه آرت همواره بر آن تاکید داشته است . امیدواریم مشتریان محترم نیز با استفاده از فرم ثبت رزرو وقت ، ما را در این مهم یاری رسانند.

درخواست رزرو آنلاین وقت
رزرو-وقت-جهت-عکاسی-در-اردبیل

[lwptoc]