آتلیه عکاسی عروس

شاید بتوان عکاسی عروس را تلفیق چند سبک عکاسی دانست . عکاسی فضای باز ، اسپرت ، آتلیه ای ، مستند ، سبک زندگی و پرتره ، سبک هایی از عکاسی هستند که در عکاسی از عروس و مراسم مربوط به عروسی کاربرد دارند . آتلیه عروس آرت اردبیل کوشیده است ثبت های مربوط به عروس خود را در تمامی سبک های یاد شده به انجام رساند . بدیهی است به علت محدودیت های موجود ، نمونه کارهای این قسمت به صورت محدود ، بسته و یا محو شده قرار داده شده اند . شما میتوانید برای مشاهده نمونه کارهای مربوط به عروس ، شامل ژورنال های تخصصی ، کلیپ و عکسهای پرتره ویژه آتلیه ارت ، به آدرس استودیو ، مراجعه حضوری داشته باشید .

جزئیات خدماتعکاسی عروس و مراسم مربوطمحل ارائه خدماتآتلیه ، فضای باز ، تالار و ...نوع دکورآتلیه ای ، محیطی

ارائه خدمات آتلیه عکاسی عروس ، ژورنال تخصصی ، فیلمبرداری و کلیپ مراسم عروسی در اردبیل

عکاسی پرتره عروس

با انتخاب پک ویژه آتلیه عروس آرت ، از خدمات ادیت ویژه و پرتره هنری عروس بهره مند شوید.

پوشش مراسم مختلف

در کلیه رویدادها ، از ثبت عکس مراسم عقد تا تالار عروسی و در سالگرد ازدواج کنار شما هستیم .

ژورنال تخصصی عروس

ارائه ژورنالهای تخصصی عروس همراه صحافی با کیفیت و ماندگار و اشانتیون های ویژه.

ژانرهای عکاسی متنوع

علاوه بر سبک نرم آتلیه عکاسی عروس ، سبک های رئال ، مستند ، فرمالیته و ... پوشش داده می شود.

جهت رزرو وقت با ما در تماس باشید
09149537046 | 045-33523012

سبک های آتلیه عکاسی عروس

ارائه خدمات عکاسی عروس مطابق سلیقه شما

عکاسی از زمان معرفی خود به عنوان یکی از زیر شاخه های هنری ، همانند نقاشی و موسیقی ، دستخوش تغییرات و نوآوری های فراوان هم در عرصه های فنی و هم در زمینه مفاهیم سبک شناسی شده است . با گذشت زمان ، نیاز به دسته بندی های متفاوت در این صنعت احساس شد . به طور مثال عکاسی کودک ، عکاسی پرتره ، عکاسی صنعتی و … همه گواهی بر تخصصی شدن این هنر دارند. در کنار دسته بندی ها ، سبک های هنری نیز به مرور جایگاه مستقلی در این عرصه یافتند . عکاسی عروس و مراسم مربوط به آن نیز در طول زمان دستخوش تغییرات فراوانی گشته است . ژانر پر طرفدار عکاسی عروس ، از همان سالهای ابتدایی اختراع دوربین ، طرفداران خود را تا به امروز داشته است و شاید بتوان آنرا یکی از پرکاربردترین ژانرهای تجاری عکاسی در جهان دانست . در طول زمان، نگاه خلاقانه عکاسان مختلف،  ثبت هایی ماندگار و متفاوت را در این سبک خلق کرده است. آتلیه عکاسی عروس آرت نیز کوشیده است با توجه به سلایق و متد روز ، همراه و مشاور مشتریان محترم خود در زمینه ثبت عکس عروس باشد. حال این سوال مطرح می شود که چرا سبک های مختلف عکاسی وجود دارند ؟ شاید پاسخ به این سوال در نگاه و خواست دو طرف ماجرا ، یعنی عکاس و مشتری نهفته باشد. در سمت مشتری وجود سلایق مختلف مطالبه ای برای تنوع و عدم تکرار را رقم میزند و در سمت عکاس نیز گذر از کلیشه های قدیمی و دستیابی به نگاه خلاقانه جدید موجب ایجاد و تغییر در این سبک را فراهم آورده است.


سبک کلاسیک عکاسی عروس

قدیمی ، پرکاربرد و هنوز پرطرفدار

وقتی صحبت از سبک کلاسیک در آتلیه عکاسی عروس می شود ، همگی ما ذهنیتی آشنا از آلبوم عکس والدین و اقوام قدیمی خود را در سر داریم . روش کار در سبک کلاسیک عروس بیشتر بر تاکید و راهنمایی عکاس می چرخد . این عکاس هست که همانند یک کارگردان و صحنه آرا ، به سوژه خود روش ایستادن ، نگاه کردن و ژست گرفتن را القا می کند. حال این امر مزایا و معایب خود را دارد و نحوه تاثیر طرفین بر یکدیگر موجب ارائه ثبتی دلنشین یا ثبت تعدادی عکس نه چندان خوب و مصنوعی می شود. در درجه اول اهمیت توان عکاس در ژست دهی مناسب برای فرم های بدن و صورت مختلف مطرح می شود . عکاس می بایست با تجربه ، شناخت و مشاهده نمونه کارهای عروس در اولین نگاه بهترین ژست و حالات را برای مشتریان خود در ذهن رقم بزند.
از طرفی در سمت مشتریان نیز ژست گرفتن و همراهی با عکاس در آتلیه عکاسی عروس از درجه اهمیت بالایی برخوردار است . برای مشتریانی که ژست گرفتن برای آنها امری دشوار و یا خسته کننده است ، این سبک توصیه نمی شود و موجب ثبت عکسهایی بدون احساس ، اغراق شده و یا مصنوعی می شود. توان ، حوصله و صبر هر دو طرف عکاس و مشتری نیز در ارائه عکسی مناسب تاثیر بسزایی دارد . در یک کلام می توان گفت اگر مشتریان خواستار عکسی شیک و مجلسی با سبکی هدایت شده توسط عکاس هستند ، این سبک مناسب آنهاست. در غیر این صورت سایر سبک های عکاسی عروس به آنها پیشنهاد می شود. عکاسی کلاسیک عروس را میتوان در فضای آتلیه ، باغ و یا لوکیشن مورد نظر مشتریان همچون تالار عروسی انجام داد.

نمونه عکسهای سبک کلاسیک عروس (منبع عکسها : اینترنت)



سبک های مدرن عکاسی عروس

سبک های دراماتیک ، رئال ، خبری و هنری

بر خلاف عکاسی عروس در سبک کلاسیک که پیشینه ای طولانی دارد ، سبک های مدرن در دهه های جدید قدم به عرصه این ژانر عکاسی گذاشته اند. یکی از مزیتهای سبک های مدرن عکاسی ، دوری از فرآیند زمان گیر و خسته کننده ژست دهی کلاسیک می باشد . البته نمیتوان نقش عکاس و ژست دهی را در این سبک ها به طور کل حذف شده دانست . بلکه منظور ، درجه کمتر هدایت عکاس و تحمیل ژست دهی به مشتری می باشد.
برای نمونه در سبک رئال عکاسی عروسی ، از زوجین خواسته می شود که با یکدیگر گفتگو کنند. با هم قدم زده و یک شوخی واقعی را مطرح نماییند. در تمام طول این مدت ، عکاس نیز به آرامی و بدون دخالت در حال ثبت تصاویر واقعی و رمانتیک خود است. اگر شما نیز از مشتریانی هستید که با ژست گرفتن و تغییر فرم اجباری بدن میانه خوبی ندارید ، این سبک به شما پیشنهاد می شود.
مراسم ، رویدادهای جانبی عروسی و حضور میهمانان نیز خود می تواند محلی برای حضور عکاس و ثبت رخدادها باشد  . در سبک خبری عکاسی عروس ، عکاس با آمادگی در انتظار ری اکشن و حرکت عروس و داماد ، میهمانان و سایر عوامل دخیل در برنامه عروسی را دارد. تیم عکاسی همراه وی نیز به ثبت جزئیات و حاشیه های مراسم می پردازند.
اگر بخواهیم به سبکهای مدرن دیگر در زمینه عکاسی عروس اشاره کنیم ، میتوانیم از سبک های هنری و دراماتیک عروس نیز نام ببریم . در این سبک ها ، عکاس هر چه بیشتر گرایش به ثبتی متفاوت دارد و با استفاده از نورهای محیطی و یا آتلیه ای ، رعایت زمان ساعت طلایی عکاسی و یا صحنه آرایی شرایط را برای این نوع ثبت فراهم می کند . به طور مثال استفاده از عکسهای سایه نما (سیلوئت) ، چه در آتلیه چه در فضای باز هنگام طلوع یا غروب در این دسته قرار میگیرد. استفاده از روشهای نوردهی حرفه ای و زوایای خاص از مشخصه های این سبک از عکاسی هستند. در کنار تمامی موارد یاد شده ، اگر نیاز به فرصت بیشتری جهت تهیه عکس و کلیپ عروس خود دارید ، میتوانید اقدام به رزرو عکاسی فرمالیته عروس نمایید تا در زمانی مناسب فارغ از دغدغه های روز عروسی ، ثبت های زیبا مطابق با میل خود را داشته باشید.

نمونه عکسهای سبک مدرن عروس (منبع عکسها : اینترنت)

استعلام قیمت ژورنال آتلیه عکاسی عروس و انواع کلیپ و فیلمبرداری

مشتریان محترم آتلیه عکاسی عروس آرت لطفا در نظر داشته باشند که قیمت دهی تمامی خدمات این مجموعه در اغلب موارد به صورت حضوری انجام می شود. یکی از مزیت های حضور در آتلیه ، مشاهده نمونه کارهای انجام شده توسط واحد صنفی عکاسی است . مشاهده نمونه کارهای عکس ، فیلم ، معرفی لیست تجهیزات به کار رفته و پس از آن  اعلام قیمت از سمت هر یک از واحدهای عکاسی  ، نگرش مناسبی را برای مقایسه بین لیست همکاران عکاس فراهم می آورد.
برای مثال کیفیت ساخت ژورنال های عروس ، تنوع کاغذهای به کار رفته ، نوع متد و سبک عکاسی ، تجهیزات نورپردازی در خارج از آتلیه (فضای باز و تالار) ، اشانتیون های پیشنهادی در کنار ژورنال و …. همگی نقش مستقیمی در قیمت نهایی پکیج عکاسی عروس دارد. همچنین در مورد فیلمبرداری و ساخت کلیپ های رایج فرمالیته ، اسپرت و روز عروسی ، بیشتر از زمان طولانی کلیپ میبایست به سبک کار ، تجهیزات و تدوین نمونه توجه داشت .
آتلیه عکاسی آرت امید دارد تا با ارائه خدمات خود و جلب نظر مشتریان , علاوه بر عکاسی مراسم عروسی ، در آینده نیز پذیرای شما عزیزان در ثبت سری عکسهای بارداری ، عکاسی نوزاد ، عکاسی سبک زندگی و سایر مراسم های دیگر باشد.


جهت رزرو وقت با ما در تماس باشید
09149537046 | 045-33523012


سوالات متداول در زمینه عکاسی عروس

باید گفت ، آتلیه عکاسی عروس آرت ، کلیه مراسم مورد درخواست عروس و داماد را پشتیبانی می کند . رخدادهای مختلف همچون جشن نامزدی ، حنابندان ، عکاسی خطبه خوانی عقد ، عکاسی اسپرت ، عکاسی فرمالیته ، عکاسی سبک زندگی و یا مهمانی های سالگرد ازدواج ، در استودیو آرت قابل سفارش هستند.

همانطور که در سوال قبل اشاره شد ، عکاسی و فیلمبرداری از مجالس و میهمانی های مختلف ، توسط آتلیه عکاسی آرت انجام می شود . بنا بر نیاز مشتریان ، عکاسی و تهیه کلیپ در محیط آتلیه ، در فضای تالار و عمارت و یا در فضای باز انجام خواهد شد . محیطهای خارجی جهت انجام عکاسی و ساخت کلیپ عروس ، توسط آتلیه به مشتریان پیشنهاد می گردند . علاوه بر این بنا به درخواست ، اماکن و محیط های مورد نظر مشتریان نیز جهت تهیه عکس و فیلم قابل بررسی خواهند بود.

در اینجا نیز بنا به درخواست ، نحوه چاپ و ارائه نهایی عکس ها ، مطابق میل مشتریان قابل تغییر است . در گذشته ، عکسها به صورت جداگانه چاپ و در آلبوم هایی با جلدهای مختلف قرار داده می شدند . در سبک جدید چاپ که با نام ژورنال یا آلبوم ایتالیایی شناخته می شود ، عکسها بر روی متریال مورد نظر مستقیم چاپ می شوند و در نهایت صحافی شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرند . مزیت چاپ ژورنال عروس ، قابلیت طراحی و تلفیق عکسها در کنار هم می باشد . با این کار علاوه بر تنوع و تفاوت هر صفحه ژورنال ، میتوانید تعداد عکسهای بیشتری را نیز جهت چاپ سفارش دهید. علاوه بر تنوع طراحی ، تنوع در متریال چاپ شده در هر صفحه به زیبایی ژورنال عروس می افزاید. به طور مثال انواع چاپ بر روی کاغذهای سیلک ، متالیک ، بافت نقره ای و طلایی و همچنین بافت مخمل در ژورنال ایتالیایی قابل ارائه هستند.

باید گفت بنا بر ماهیت فعالیتهای هر آتلیه عکاسی ، که اموری هنری هستند ، هر واحد صنفی سبک و روشهای مخصوص به خود را جهت عکاسی ، فیلمبرداری ، ساخت کلیپ و تدوین فیلم دارند. بنابراین بر حسب درجه تبحر ، سابقه و زمان کاری متفاوت ، هر یک از آتلیه های موجود ، قیمت پیشنهادی خود را به مشتریان اعلام میکنند. شما نیز اگر در لیست آتلیه های عروس اردبیل ، جستجوی ساده ای داشته باشید ، علاوه بر قیمتهای متنوع ، خدمات ، اشانتیون ، متریال چاپی مختلف برای ژورنال ، انواع دوربین های عکاسی ، سبک های مختلف ساخت کلیپ و … را مشاهده می نمایید. علاوه بر موارد فوق ، بنا بر فصل کاری و میزان مشغله استودیوهای عکاسی ، شاهد تغییر در قیمتها و بعضا تخفیف های دوره ای هستیم .

با توجه به پاسخی که به سوال قبل در مورد تنوع خدمات ارائه شده و سطح دانش و تجربه عکاسان داده شد ، شاید انتخاب بهترین آتلیه عکس و فیلم عروس در اردبیل ، دشوار باشد و یا بیشتر به سبک و سیاق درخواست و نگاه مشتریان ارتباط داشته باشد. تنها موردی را که میتوان در این نوشته بدان اشاره کرد این است که قیمت بالا ، هیچوقت معیار مناسبی جهت انتخاب آتلیه عروس نمی باشد. با توجه به رشد چشمگیر شبکه های اجتماعی و مشاهده نمونه های مختلف عکس و فیلم عروس ، می توانید بنا بر سلیقه و معیار های خود از لیست آتلیه های عروس اردبیل ، واحد صنفی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
علاوه بر این ، با گذر زمان ، زیر شاخه های مختلفی همچون عکاسی رئال ، عکاسی مستند مراسم عروسی ، عکاسی اسپرت و فرمالیته و … به شاخه اصلی عکاسی عروس اضافه شده اند . آتلیه عکاسی عروس آرت نیز با توجه به درخواست ، پکیج کاملی از خدمات مختلف عروس را به مشتریان محترم ارائه می کند.

فرآیند عکاسی یا فیلمبرداری از مراسم ممکن است در یک روز کاری انجام شود و یا در صورت درخواست کلیپ های متنوع عروس مانند فرمالیته یا اسپرت ، بنا بر محل فیلمبرداری بین یک تا سه روز کاری زمان لازم باشد . اما فرآیند تکمیل و نهایی کردن هر پروژه عکاسی ، ممکن است به زمان بیشتری از انچه شما تصور میکنید نیاز داشته باشد. به طور مثال در هر ژورنال عروس بنا بر سفارش مشتریان ، بین 25 تا 40 عکس به کار میرود . تصحیح نور ، رتوش چهره ها ، حذف یا افزودن المانهای محیطی ، اعمال سبک تغییرات رنگی و … برای هر عکس زمان مخصوص به خود را نیازمند هست.
از طرفی در زمینه ساخت فیلم و کلیپ عروس ، تدوین فرآیندی زمانگیر خواهد بود . با توجه به سلیقه مشتریان در انتخاب چند دوربین و ضبط همزمان ، جهت پوشش کامل مراسم ، در زمان تدوین ، نیاز به همگام سازی (سینک) ورودی های خام فیلم است . این امر برای نهایی شدن در نرم افزار و اصلاحات بعدی تدوین کار ، نسبت به یک مراسم تک دوربین ، زمانگیرتر خواهد بود.

سبک عکاسی پرتره آتلیه آرت اردبیل ، طرفداران زیادی دارد . در مورد عکاسی عروس و داماد نیز ، این نوع عکاسی با حضور در محل آتلیه انجام خواهد شد .در صورت نیاز به عکس سرمجلسی ، بنا بر زمانبر بودن ویرایش و رتوش این سبک پرتره  و همچنین پروسه چاپ عکس سرمجلسی عروس ،  میبایست زمان حضور خود در آتلیه را با کادر و مدیریت هماهنگ سازید. همچنین جهت داشتن عکس سرمجلسی مطابق با سلیقه و میل خود ، میتوانید عکاسی فرمالیته عروس را در هفته های قبل از روز اصلی مراسم رزرو نمایید.

Privacy Preference Center