آتلیه بارداری

عکاسی بارداری ، یکی از ژانرهای عکاسی است که در طول دهه های اخیر به طور چشمگیری در میان خانواده ها رایج گردیده است . ثبت لحظات انتظار مادر و خانواده برای تولد کودک ، با حضور در آتلیه عکاسی بارداری در طول دوره های بارداری امکان پذیر می باشد. در عکاسی بارداری علاوه بر تغییرات ظاهری که در طول ماه های گوناگون در مادر ظاهر میگردد ، استفاده از المان های نمادین همچون کفش کودک ، عکس سونوگرافی ، لباسهای از پیش خرید شده برای کودک ، اسباب بازی ها و … نقش بسزایی در ایجاد فضای مناسب جهت عکاسی بارداری و ثبت دوران حاملگی دارد. علاوه بر موارد یاد شده در عکاسی بارداری ، حضور زوجین به همراه هم الهام بخش ژست های مختلفی همچون انتظار ، همراهی ، شادی و … می باشد . بنابراین حضور هر دو زوج در زمان عکاسی امکان خلاقیت بیشتر را برای عکاس فراهم می نماید.

جزئیات خدماتعکس پیش از تولد نوزادمحل ارائه خدمات آتلیه یا منزلنوع دکورانواع دکور مربوط به بارداری

جهت رزرو وقت با ما در تماس باشید
09149537046 | 045-33523012

ثبت لحظات شیرین انتظار در عکاسی بارداری در اردبیل

تنوع دکور ها و ارائه لباسهای ویژه بارداری مادر

نکات مهم در زمان ثبت عکس بارداری

سبک عکاسی بارداری ( Maternity Photography ) ، همانگونه که بدان اشاره کردیم ، ژانر پرطرفدار و محبوبی است که در سالهای اخیر مورد توجه مشتریان قرار گرفته است . با جستجوی کوتاهی در وب ، با بسیاری از نمونه های عکس دوران بارداری مواجه می شویم. با توجه به وضعیت مادر ، اغلب مراجعه ها جهت عکاسی بارداری ، در هفته های پایانی انتظار صورت می پذیرد. لذا با توجه به ترشح هورمونهای مختلف و در نظر گرفتن سلامت مادر ، عکاس می بایست دقت نظر بیشتری داشته باشد .

شناخت روحیات مادر

دقت نظر یاد شده در قسمت بالا ، در وهله اول مربوط به گزینه های رفتاری تیم عکاس می باشد . اضافه وزن ، تغییرات هورمونی و استرس های ویژه این دوره ممکن است در رفتار مادر و یا همراهان وی اثر داشته باشد . به طور مثال در برخی مشتریان علاوه بر استرس ، حالاتی از زودرنجی نیز مشاهده می شود . این امر طبیعی است و عکاس موظف به کنترل شرایط محیطی و رفتاری خود و تیم همراه می باشد. آتلیه بارداری آرت اردبیل ، با تجربه ای بیش از 20 سال ، کوشیده است تا ثبت عکس دوران بارداری را با در نظر گرفتن این خصیصه ها به بهترین نحو به سرانجام برساند.

استفاده بهینه از زمان

مورد بعدی در زمینه عکاسی بارداری و زایمان که باید بدان توجه داشت ، تنظیم دقیق وقت است . پروسه آماده شدن مادر و حضور کوتاه مدت وی در آتلیه بارداری ،  بسیار متفاوت از دیگر سبک های عکاسی ، همچون عکاسی عروس ، عکاسی سبک زندگی و یا عکاسی کودک است. مادران در هفته های پایانی بارداری ، صبر و تحمل کمتری برای حضور در آتلیه ، تعویض لباس و یا ژست دهی های مرسوم دارند . اگر چه حضور همراهان می تواند کمک شایانی در این زمینه محسوب شود ، اما کنترل زمان نیز باید به دستان عکاس باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن ، بهترین ثبت ها را جهت این سبک انجام دهد.

عکاسی بارداری و ارائه ژورنال و کلیپ روز زایمان

ساخت کلیپ بارداری

ساخت کلیپ های ویژه بارداری در دوره 9 ماهه در لوکیشن مختلف و روز زایمان در داخل بیمارستان

لوکیشن های متنوع عکاسی

ارائه خدمات عکاسی بارداری و ساخت کلیپ در  فضای باز ، منزل ، آتلیه و یا مکان مورد نظر مشتریان محترم

آلبوم و ژورنال بارداری

ارائه ژورنالهای تخصصی دوره انتظار در ماه های مختلف بارداری تا زایمان کودک همراه با دکورهای متنوع

ارائه لباسهای بارداری

استفاده از دکورهای ویژه عکاسی بارداری در کنار ارائه انواع لباس مادر جهت ثبت زیباتر عکس

جهت رزرو وقت با ما در تماس باشید
09149537046 | 045-33523012

نکات مهم جهت حضور در آتلیه بارداری در اردبیل

مواردی که جهت ثبت بهتر عکس بارداری حائز اهمیت است.

حال که با کلیاتی از سبک عکاسی بارداری اشنا شدیم ، بهتر است به سراغ موارد دیگری برویم که زمان  و نحوه ثبت عکس را ارتقا می بخشد . در این نوشته به مواردی همچون زمان حضور در آتلیه بارداری ، همراهان مادر ، نقض زوج ، اسباب و وسایل همراه مشتری و سایر موارد اشاره میکنیم .

عکاسی بارداری در فضای باز یا آتلیه ای ؟ کدام بهتر است ؟

در پاسخ به این سوال باید یادآور شویم که آتلیه آرت اردبیل ، به صورت پیشفرض در مکان استودیو خود خدمات عکاسی بارداری را انجام می دهد. عکاسی در فضای آتلیه امکاناتی همچون دمای کنترل شده ، آرامش محیطی ، دکورهای متنوع  و امکان تعویض لباس آسان برای مادر را به ارمغان می آورد . همانگونه که در قسمت قبل بدان اشاره شد ، توجه به حالات فیزیکی و روحی مادر از مهمترین مسائل در این سبک عکاسی است.
با اینحال تمامی مادران دارای روحیات یا قوای جسمی یکسان نیستند . از اینرو با در نظر گرفتن استانداردهای لازم ، میتوان عکاسی بارداری را در خارج از آتلیه انجام داد . فضای خارجی اختصاصی ، فرصت مناسبی را جهت ثبت عکس بارداری در فضای باز ، در اختیار عکاس قرار می دهد. عکسهای زیبای بارداری در طبیعت و در فصل های خاص تنوع و چشمگیری به مراتب بیشتری نسبت به عکس آتلیه بارداری دارند.
در کنار موارد یاد شده ، مشتریان محترم آتلیه عکس و فیلم آرت ، میتوانند درخواست عکاسی در منزل جهت ثبت عکس بارداری را به این واحد انتقال دهند. قرار گرفتن در محیط منزل به مراتب امنیت بیشتری برای مادران در دوره پایانی بارداری خواهد داشت . تیم مجرب آتلیه عکاسی آرت ، با تجهیزات مورد نیاز خود و در زمان حداقلی بهترین ثبت از عکس دوران بارداری را برای شما به ارمغان می آورند.

نمونه عکسهای سبک بارداری فضای باز و آتلیه  (منبع عکسها : اینترنت)


سوالات متداول در زمینه عکاسی بارداری

یکی از ظواهر مهم در ثبت عکس بارداری ، بدن مادر و وضعیت شکم اوست . این امر در سه ماهه پایانی بارداری بیشتر نمود پیدا میکند . بنابراین اکثر عکاسان زمان رزرو آتلیه بارداری برای مشتریان خود را بین هفته های 30 تا 36 در نظر میگیرند . البته پیشنهاد آتلیه عکاسی آرت ، اجتناب از موکول کردن پروسه عکاسی به هفته های پایانی است . حالات جسمی و روحی مادر در هفته های پایانی ممکن است فرآیند عکاسی از وی را کمی خسته کننده کند  . در مواردی نیز جنین زودتر از اتنظار قدم به دنیای بزرگترها میگذارد و همه را غافلگیر میکند . پس طبق پیشنهاد ما بین هفته های 30 تا 36 برای رزرو وقت بارداری خود اقدام نمایید.

همانطور که در توضیحات این صفحه بدان اشاره شد ، انتخاب فضای باز یا آتلیه ای جهت عکاسی دوره بارداری ، بنا بر سلیقه و توان جسمی مادران قابل انتخاب است . اگر سلیقه شما تمایل به عکاسی در فضای باز را دارد ، میتوانید این امر را با ما در میان بگذارید . پیشنهاد آتلیه آرت در عکاسی بارداری فضای باز ، استفاده از باغ یا فضای اختصاصی و غیر عمومی است. این امر موجب آرامش مادر در زمان عکاسی و حین تغییر لباسها می شود. نکته مثبت بعدی در زمینه حضور در فضای باز ، قابلیت ساخت کلیپ های دوره بارداری است که به مشتریان محترم پیشنهاد می گردد.
در صورتیکه اضافه وزن و یا موقعیتهای محیطی برای شما مشکل آفرین هستند ، حضور در آتلیه بارداری به شما پیشنهاد می شود . در محیط آتلیه زمان کافی برای استراحت و تغییر لباس برای مادر و همراهان وجود دارد و عوامل محیطی قابلیت کنترل بیشتری نسبت به محیط بیرون را دارند.

بله . آتلیه تخصصی بارداری آرت ، آمادگی حضور در منزل و یا مکان مورد درخواست مشتریان خود ، جهت ثبت عکس بارداری را دارد . اگر چه حضور در آتلیه بارداری و یا فضای باز ، امکانات بیشتری را برای عکاس و تیم همراه فراهم می آورد . بنابراین پیشنهاد ما استفاده از خدمات در محل آتلیه یا باغ اختصاصی جهت ثبت عکس می باشد . عکاسی در منزل برای مادرانی که به تجویز پزشک استراحت مطلق هستند یا مشکلات جسمی برای حضور در مکان آتلیه دارند ، پیشنهاد می شود.

سوال خوبی است! باید بگوییم پروسه عکاسی مادر باردار ، اگرچه در زمان کوتاهتری انجام می شود ، ولی همین زمان ممکن است باعث خستگی بیش از حد او شود . پس پیشنهاد میکنیم قبل از حضور در آتلیه بارداری به قدر کافی استراحت کرده باشید تا بتوانید هنگام ژست دهی و نشست و برخواست با تیم عکاسی همکاری لازم را داشته باشید .
قبل از حضور در مکان عکاسی نیز می توانید برگه سونوگرافی ، لباس و تیشرت ست با همسر (در صورت حضور زوج در آتلیه) ، اسباب بازی های خریداری شده ، لباسهای نوزاد و سایر موارد مشابه را همراه داشته باشید. حتی میتوانید با مشاهده نمونه عکسهای بارداری و تمرین آن با همسر خود ، ثبت عکس جذاب تری را در آتلیه بارداری تجربه نمایید.

تمامی همکاران ما در تلاش هستند تا به بهترین نحو خدمات خود را به مشتریان ارائه کنند . آتلیه آرت نیز در تلاش برای شناخته شدن به عنوان بهترین آتلیه بارداری در اردبیل است. جهت محقق شدن این امر ، این واحد علاوه بر خدمات استاندارد خود ، خدماتی همچون ارائه لباسهای مادر در طرح های متنوع و همچنین ثبت پرتره های هنری با ادیت VIP را در نظر گرفته است . از سوی دیگر تیم مجرب آتلیه آرت  ، به صورت تخصصی مشاوره های لازم جهت حضور در آتلیه بارداری و نحوه عکاسی را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد . برای کسب اطلاعات و مشاوره های لازم ، میتوانید علاوه بر ارسال درخواست از طریق فرم ، با تلفنهای گویای ما در تماس باشید.
بدیهی است ، بنا بر محدودیتهای موجود ، نمونه کارهای خدمات عکس و کلیپ آتلیه عکاسی آرت در زمینه های عکاسی عروس و بارداری به صورت محو و یا تقطیع شده در وب سایت و شبکه های اجتماعی این آتلیه قرار می گیرند . بنابراین جهت مشاهده نمونه کارها حضور در محل آتلیه امکان تصمیم گیری و مقایسه بهتری را برای مشتریان فراهم می آورد.

بله . همانطور که در بالا بدان اشاره شد بهتر است جهت حضور در عکاسی بارداری در اردبیل ، همراه یکی از نزدیکان باشید . همسر شما علاوه بر کمک های فیزیکی و روحی ، بنا بر سلیقه و درخواست شما میتواند در پروسه عکاسی نیز همراه شما باشد . از طرفی بسیاری از نمونه ژست های بارداری بروز ، از حضور زوجین در فریم ثبت شده ، استفاده می کنند.

قیمت های نهایی جهت سفارش عکاسی بارداری ، بسته به نوع درخواست و محل عکاسی شما متفاوت است . حضور در آتلیه ، باغ (عکاسی فضای باز) و یا عکاسی تخصصی بارداری در منزل ، هر یک تعرفه مخصوص به خود را دارند . انتخاب سبک عکاسی استاندارد و یا عکاسی پرتره آتلیه آرت نیز از عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی است . بهتر است در هنگام رزرو وقت در آتلیه بارداری ، قیمتها را مقایسه نمایید ، سپس نوع عکاسی و محل مورد نظر خود را تعیین نمایید.

Privacy Preference Center