عکاسی سبک زندگی

عکاسی سبک زندگی (lifestyle photography) شاخه ای از عکاسی است که به ثبت مستند وقایع روزانه کودک ، زوج ، خانواده و یا سوژه مورد نظر می پردازد . در این عکاسی لحظات تلخ و شیرین و یا عادی به تصویر کشیده میشوند .. گاهی تصاویر جذاب و گاهی معمولی به نظر می رسند. عکاسی لایف استایل به صورت کلی بدون شبیه سازی و هدایت عکاس انجام میپذیرد . اگرچه در روال جاری عکاسی کنونی ، عکاسی سبک زندگی به صورت صنعتی و حرفه ای تر اجرا می شود و نقش برنامه ریزی و تغییرات دلخواه عکاس در آن مشخص می باشد.

جزئیات خدماتنورپردازی و رتوش سطحیمحل ارائه خدماتمنزل ، فضای باز ، فضای اداری و ...گروه سنیکودک تا بزرگسالنوع دکور استفاده از چیدمان محیط مورد نظر

عکاسی لایف استایل چیست ؟
هم اکنون وقت خود را رزرو نمایید

نمونه عکس های سبک زندگی ( لایف استایل )
ارائه خدمات در استانهای تهران ، البرز (کرج) و اردبیل

جهت رزرو وقت با ما در تماس باشید
09149537046 | 045-33523012

3 مورد از مهمترین نکات در عکاسی سبک زندگی

عوامل موثر در ثبت بهار عکس لایف استایل

کی ، کجا و چگونه عکس لایف استایل ثبت کنیم ؟

همانگونه که در ابتدای این متن بدان اشاره شد ، عکاسی سبک زندگی ثبت لحظات و وقایع واقعی زندگی روزمره می‌پردازد. این سبک از عکاسی برخلاف عکاسی تبلیغاتی یا عکاسی پرتره، بر روی صحنه‌سازی و تزئین تأکید ندارد، بلکه به دنبال ثبت لحظات واقعی و به‌ ظاهر ساده زندگی است. بنابراین وقتی سخن از واقع گرایی و ساده بودن محیط بدون دستکاری است ، همیشه باید آماده ثبت بود . پس در مورد اینکه چه زمانی برای عکاسی لایف استایل مناسب است ، باید گفت همیشه و در مورد کجا ؟ باید گفت همه جا . بنابراین اگر به این سبک از عکاسی علاقه مند هستید ،  دوربین ، گوشی و یا دیوایس کاربردی شما همیشه باید در کنارتان باشد . در ادامه رعایت موارد زیر به شما در ثبت بهتر عکسهای این شاخه کمک می کند.

  1. سوژه های عکاسی سبک زندگی :  این نوع عکاسی می تواند سوژه‌های مختلفی داشته باشد، از افراد گرفته تا خانواده‌ها، گروه‌های دوستانه، حیوانات خانگی، و حتی اشیا و مکان‌ها. عکاس سبک زندگی باید بتواند لحظات ناب و معنادار زندگی را تشخیص دهد و آنها را به‌ صورتی هنرمندانه به تصویر بکشد. به طور مثال در ثبت نمونه عکسهای بارداری و یا عکاسی زایمان کودک در بیمارستان ، می توان از سبک Lifestyle photography استفاده کرد.
  2. تلفیق با سایر سبک های عکاسی : برای داشتن یک آلبوم یا پورتفولیوی مناسب عکاسی ، بهتر است در کنار روش های مرسوم ثبت عکس در آتلیه ، عکسهایی با سبک لایف استایل نیز داشته باشید . به طور مثال در عکاسی فضای باز و بخصوص عکاسی فضای باز کودک ، میتوان بدون ژست دهی یا تغییر اجباری در حالات سوژه خانواده و کودک به ثبت واقعیت جاری پرداخت .
  3. توجه به کاربردهای  عکس لایف استایل : عکاسی در این سبک مختص زندگی روزمره نیست . شما می توانید در تبلیغات ، مستند سازی وقایع ، ثبت خاطرات شخصی ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و بسیاری دیگر از موارد ، از عکسهای سبک زندگی استفاده کنید.
عکاسی در منزل تهران

خدمات آتلیه آرت در زمینه عکاسی سبک زندگی (لایف استایل)

از آنجا که عکاسی سبک زندگی در محیطی خارج از آتلیه ثبت می شود ، نیاز به حضور در محل مورد نظر جهت با هماهنگی مشتریان گرامی و آتلیه ضروری است . شما میتوانید محل یا محلهای مورد نظر جهت عکاسی ، تعداد عکس یا ساعات مربوط به حضور خود را با ما هماهنگ سازید. در مورد عکاسی در فضای باز و یا محیط های عمومی بهتر است ساعات کم ترافیک حضور افراد در محل در نظر گرفته شود . نوردهی مناسب و دمای هوا و میزان بارندگی از عوامل دخیل در تصمیم گیری روز و ساعت عکاسی شما هستند . در کنار این باید به خاطر داشته باشید که توضیحات کامل شما ، تیم آتلیه آرت را در ثبت هر چه بهتر عکاسی لایف استایل کمک می کند. بنابراین توضیحاتی همپون متراژ محل زندگی یا کار ، گروه پرسنل یا افراد خانواده ، قصد برای عکاسی از حیوانات خانگی ، مشخصات فضای باز مورد نظر و …. راهگشای تصمیم گیری هر چه بهتر ما خواهند بود.
از سوی دیگر خود را محدود به ثبت عکسهایی پس از ازدواج و یا خانوادگی نکنید . شما می توانید از سری رویدادهای دوران دوستی ، نامزدی و ثبت مستند مراسم عقد خود نیز ، با ما در تماس باشید.در حال حاضر اولویت رزرو عکاسی سبک زندگی با استانهای تهران ، البرز (کرج) و اردبیل می باشد. شما می توانید سوالات و در خواست های خود را به صورت تماس تلفنی و یا تکمیل فرم درخواست رزرو وقت ، با ما در میان بگذارید.

هم اکنون وقت خود را رزرو نمایید

جهت رزرو وقت با ما در تماس باشید
09149537046 | 045-33523012

Privacy Preference Center