نقشه مسیر آتلیه آرت اردبیل
پست الکترونیک ( ایمیل )

info[@]art-studio.ir
علاوه بر آدرس ایمیل میتوانید از فرم درخواست نیز استفاده نمایید.

ارسال ایمیل

شماره تماس

آتلیه : 04533523012
مدیریت : 09149537046
ارسال فایل تلگرام / واتس اپ : 09933440064

تماس با آتلیه

آدرس

اردبیل - میدان جانبازان - خ باکری - خ 13 آبان
روبروی سازمان غذا و دارو

مسیریابی بر روی نقشه

آتلیه آرت در شبکه های اجتماعی

اطلاعیه ها و اعلانات مهم

آتلیه عکاسی آرت اردبیل کلیه اعلانات و اخبار خود را از طریق وب سایت و شبکه های اجتماعی مورد تایید به اطلاع مشتریان عزیز می رساند . از اینرو از طریق مسیرهای ارتباطی اعلام شده ، پیگیر آخرین تغییرات در قیمتها و شرایط عکاسی استودیو آرت باشید.

تخمین هزینه های فیلمبرداری

بازدید کننده محترم ، به علت تنوع خدمات ارائه شده و همچنین تفاوت در تجهیزات فیلمبرداری ، جهت تخمین هزینه های نهایی کلیپ و فیلمبرداری مجالس ، می توانید با راه های ارتباطی ارائه شده در این صفحه ، با آتلیه آرت در تماس باشید.

رضایت مندی مشتری

تداوم عملکرد صحیح هر واحد صنفی در ارائه خدمات به بهترین نحو و رضایت مندی مشتریان است . با ارسال نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود ما را در پیشبرد این مهم، یاری رسانید.

فرم ارسال درخواست


بازدید کننده گرامی ، از طریق فرم زیر میتوانید جهت تعیین وقت ، مطرح کردن سوالات و ارسال پیشنهادات و انتقادات استفاده نمایید . آتلیه عکاسی کودک و عروس آرت اردبیل ، در اسرع وقت پاسخگوی درخواست شما عزیزان خواهد بود. بدیهی است تکمیل این فرم تنها به معنی ارسال اولیه درخواست می باشد و پیگیری اصلی از طریق تماس تلفنی و یا راه های ارتباطی دیگر ، ازطریق آتلیه آرت ، انجام می پذیرد. پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما بزرگواران کمال تشکر را داریم . جهت بازدید از خدمات آتلیه آرت به صفحه های تخصصی مربوط به هر یک در منوی اصلی مراجعه نمایید.

Loading