عکاسی فضای باز

عکاسی فضای باز کودک و عروس (Outdoor Photography) ، از دیگر خدمات آتلیه عکاسی آرت اردبیل می باشد که برای سنین و موقعیت های مختلف قابل اجراست . قرار گیری در فضای طبیعی و خارج از محیط آتلیه ، فرصت ثبت عکسهای متنوعی را برای عکاس فراهم می سازد . استفاده از المان های موجود در فضای شهری ، پارک ها و یا مناطق روستایی حاشیه شهر ، می تواند زمینه ساز ایجاد خلاقیت در زمینه عکاسی کودکان و بزرگسالان باشد . علاوه بر این در مورد کودکانی که با محیط آتلیه عکاسی ارتباط برقرار نمیکنند ، عکاسی در محیط باز ، با قرار دادن عناصر مطلوب و آشنای کودک ، مانند اسباب بازی ها، کتاب ها ، چمدان و … می تواند پروسه زمانگیر عکاسی را به امری دلپذیر برای کودک تبدیل کند.

جزئیات خدماترتوش استاندارد و VIPمحل ارائه خدماتفضای باز مناظر شهری و روستاییگروه سنیکودک تا بزرگسالنوع دکورمتناسب با موضوع تم

عکاسی فضای باز کودک تهران مدل پسرانه
هم اکنون وقت خود را رزرو نمایید

نمونه عکسهای فضای باز کودک آتلیه آرت
ارائه خدمات در استانهای تهران ، البرز (کرج) و اردبیل

جهت رزرو وقت با ما در تماس باشید
09149537046 | 045-33523012

عکاسی فضای باز در طبیعت و باغ اختصاصی

عکاسی فضای باز کودک ، بارداری و عروس

ارائه خدمات عکس خارج از آتلیه

عکاسی در طبیعت و یا فضای باز ( Outdoor Photography ) ، یکی از گونه های پرطرفدار عکاسی است که عموما مورد استقبال مشتریان در ژانرهای مختلف قرار می گیرد . مهم نیست شما سفارش عکاسی بارداری ، عکاسی کودک و یا عکاسی عروس داشته داشته باشید. در هر صورت یکی از پیشنهادهای متداول تیم عکاسی به شما ، استفاده از محیط خارجی آتلیه جهت ثبت های عکس مورد نظر شماست . پارت عکاسی فضای باز به تنهایی یا به صورت مکمل عکاسی در آتلیه می تواند تجربه ای خوشایند برای شما به ارمغان بیاورد.

محدودیت های آتلیه عکاسی و جایگزینی عکاسی فضای باز

آتلیه عکاسی با فضایی محصور ، امکان کنترل شرایط محیطی را برای عکاس و مشتریان به وجود می آورد . به طور مثال در  تهیه عکس نوزاد چند روزه ، میزان دما ، تهویه مطبوع هوا و کنترل شدت نور از عوامل ابتدایی جهت حفظ آرامش نوزاد و ثبت مناسب عکس می باشد. همچنین در ثبت عکس عقد در باغ ، شرایط جوی و پیش بینی آن ، امری مهم است . شما می توانید در آتلیه در هر ساعت از شبانه روز مشغول به فعالیت عکاسی و ارائه خدمات به مشتریان خود باشید . موارد یاد شده به نوعی از مزیت های عکاسی آتلیه ای نسبت به عکاسی در محیط خارج از آتلیه می باشد.اما همانگونه که گفته شد ، عکاسی در محیط خارج از آتلیه یکی از پرطرفدارترین گونه های عکاسی است . حال به بررسی عوامل موثر در انتخاب عکاسی فضای باز می پردازیم :

  1. صرفه اقتصادی : راه اندازی ، اجاره و خرید دکور جهت تکمیل فضای یک آتلیه به خودی خود برای بسیاری از عکاسان دغدغه اصلی است . متاسفانه با افزایش روزافزون قیمت تجهیزات عکاسی ، بسیاری از عکاسان مسیر سختی را جهت ادامه شغل حرفه ای خود در پیش دارند . یکی از دلایل استفاده از فضای  بیرونی  جهت عکاسی ، کنار گذاشتن این دغدغه است . عکاس و مشتری میتوانند به صورت رایگان در لوکیشن های طبیعی نسبت به ثبت عکس اقدام نمایند یا با پرداخت هزینه ای معقول ، باغ تخصصی عکاسی را جهت این امر رزرو نمایند. این مورد بویژه برای علاقه مندانی که به تازگی وارد حرفه عکاسی شده اند مهم تلقی می شود.
  2. تنوع ، زیبایی و حس واقعی طبیعت : اگرچه با بکارگیری ترفندها و تکنولوژی های موجود نرم افزاری در آتلیه ، می توان عکاسی فضای باز را شبیه سازی کرد ، اما این کار گاها به صورتی که مد نظر است پاسخگوی درخواست ها نیست . یکی از دلایل زمانبر بودن این فرآیند است. اگر فکر کنیم که تیم طراح به صورت حرفه ای با فرآیند جداسازی سوژه از پرده آشنایی دارند و مراحل نورپردازی و دستکاری عکس به نحوی صحیح انجام یافته است ، باز هم این فرآیند از نظر زمانی معمولا مقرون صرفه نیست و ممکن است جهت ارائه یک تلفیق بی نقص هزینه های مشتری نیز افزایش یابد . دلیل دیگر هم میتواند به سطح متوسط رتوش ، دوربری و تلفیق برگردد که باز هم ممکن است نتیجه درخور سلیقه مشتری نباشد.
  3. محیط های شبیه سازی شده : عکاسی طبیعت و فضای باز همیشه محلی برای گزینش ترکیب بندی های منحصر بفرد در کنار المانهای موجود محلی بوده است . اما در مواردی همانند عکاسی کودک و یا عکاسی فضای باز عروس ، نیاز به دکورهای خاص یا شبیه سازی منطقه خاصی احساس میشود . در اینجاست که باغ های اختصاصی عکاسی به یاری عکاسان می آیند . به طور مثال شبیه سازی محلی ونیز یا پاریس برای ساخت کلیپ فرمالیته و یا عکاسی عروس به شدت مورد استقبال قرار می گیرد. در مورد عکاسی کودک نیز دکورهای متغییر هفتگی تولد با تم های مختلف از فواید استفاده از باغ عکاسی می باشد.
  4. استفاده از سایر تجهیزات عکاسی : معمولا تجهیزات سخت افزاری مورد استفاده عکاسان در شرایط مکانی خاص بهترین کاربرد را دارند . به طور مثال لنزهای واید و سوپر واید در آتلیه عکاسی بنا بر فاصله کانونی پایین ، استفاده کمتری دارند . شاید بهترین کاربرد آنها ثبت عکس مناظر ، طبیعت و استفاده در عکاسی فضای باز باشد . از دیگر تجهیزاتی که میتوان کاربرد مناسبی برای آنها در فضای باز پیدا کرد ، لنزهای سوپر زوم و دیافراگم باز می باشند . کاربرد این لنزها در آتلیه با توجه به فضای تعریف شده ممکن است کمی محدود باشد . اما در طبیعت و آزاد بودن حرکت عکاس ، این تجهیزات می توانند به بهترین گزینه انتخابی عکاس تبدیل شوند.

جهت رزرو وقت با ما در تماس باشید
09149537046 | 045-33523012

عکاسی فضای باز کودک دخترانه در باغ

عکاسی فضای باز در تهران

همزمان با ارائه خدمات در اردبیل

رزرو پکیج عکاسی فضای باز در سایر مناطق

با شروع تابستان 1402 و مهیا شدن شرایط لازم ، خدمات عکاسی فضای باز آتلیه آرت در سایر استان ها قابل رزرو است . علاقه مندان به عکاسی در فضای باز می توانند با رزرو زمان مورد نظر خود و هماهنگی با آتلیه عکاسی آرت ، از خدمات این واحد در محل مورد نظر خود بهره مند شوند. بنابر بعد مسافت و میزان ساعت و یا روز در نظر گرفته شده برای موقعیت شما ، پس از بررسی ، هزینه های پکیج تخمین زده شده و خدمت شما ارسال می گردد. اولویت خدمات بجز استان اردبیل و شهرستان های آن با استانهای تهران و البرز و شهرستان های مربوطه می باشد.

نمونه عکس فضای باز کودک در باغ اختصاصی

چه زمانی برای درخواست عکاسی فضای باز کودک مناسب است ؟

همانطور که بدان اشاره شد ، آتلیه عکاسی آرت ، واحد صنفی مستقر در استان اردبیل می باشد . بنابراین برنامه ریزی دقیق پیش از انجام پروسه عکاسی فضای باز برای این واحد امری ضروری است . چرا که زمان بندی ، زمان های فصلی برای استفاده از ساعت طلایی عکاسی ، چک کردن دما و میزان بارش ، تعطیلی های رسمی و … همگی از عوامل دخیل در انجام پروسه عکاسی می باشند . لذا از مشتریان محترم که درخواست ارائه خدمات عکاسی در تهران و سایر شهرستان ها را دارند ، انتظار می رود که این درخواست را حداقل دو هفته زودتر از زمان مورد نظر خود اعلام نمایند. علاوه بر راه های تماس تلفنی ، شما میتوانید در کلیه ساعات با تکمیل فرم درخواست عکاسی ، ما را از خواسته خود آگاه سازید.

Privacy Preference Center