عکاسی در منزل

عکاسی در منزل ، از گونه خدماتی است که در کنار عکاسی استودیویی ، بنا به درخواست به مشتریان ارائه می شود . هدف از عکاسی در منزل ، ثبت لحظات خاص ، شیرین و تکرار نشدنی است که در محیط زندگی رخ می دهد و شبیه سازی آن در فضای آتلیه امکان پذیر نمی باشد. این گونه عکاسی مناسب موقعیت های میهمانی ، جشن ها ، خاطرات زوجین و … می باشد .بیشترین ثبت عکس در این گونه عکاسی توسط یکی از افراد خانواده ، دوستان ، همسر و یا یکی از آشنایان به صورت آماتوری انجام می پذیرد . در صورتیکه مشتریان علاقه مند به ثبت عکسهای حرفه ای و متفاوت باشند ، می توانند با رزرو وقت عکاسی در منزل ، از خدمات واحد آتلیه ای به صورت حرفه ای استفاده نمایند.

جزئیات خدماتعکاسی در محل با ست نورمحل ارائه خدماتمنزل ، تالار و محل جشنگروه سنیکودک و بزرگسالنوع دکورحداقلی

عکاسی در منزل

عکاسی در منزل و مکان انتخابی مشتریان

ارائه پک کامل عکاسی در منزل در مناسبت های مختلف

هم اکنون وقت خود را رزرو نمایید

نمونه عکسهای منزل کودک
ارائه خدمات در استانهای تهران ، البرز (کرج) و اردبیل

جهت رزرو وقت با ما در تماس باشید
09149537046 | 045-33523012

ارائه خدمات عکاسی حرفه ای در خانه

همانگونه که ذکر شد ، عکاسی در منزل ، جهت مناسبتهای مختلفی همچون جشن تولد ، جشن نامگذاری نوزاد ، مراسم های مختلف عروس و داماد و یا موقعیت های عادی در یک دیدار خانوادگی ، اکثرا توسط افراد خانواده و یا بستگان قابل انجام است . اما در شرایطی نیاز به انتخاب تیم حرفه ای عکاسی ، جهت ثبت خلاقانه عکسهای داخل منزل و یا محیط مراسم احساس می شود . شما نیز می توانید به دلایل مختلفی همانند آنچه در ادامه می آید نسبت به رزرو وقت عکاسی در منزل اقدام نمایید.

 5 مورد از بهترین دلایل انتخاب عکاسی در منزل :

  1. راحتی و آسایش : شاید یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب عکاسی در منزل ، ایجاد حس آرامش و راحتی بیشتر در مشتریان است و محیط منزل همیشه مکانی امن برای ساکنین آن مخصوصا کودکان بوده  و از این جهت همکاری بیشتری نسبت به محیط آتلیه عکاسی خواهند داشت. از این رو پیشنهاد می شود ، عکاسی از نوزاد و یا عکاسی کودکان ای که با محیط آتلیه سازگاری ندارند ، در منزل و یا به صورت عکاسی فضای باز انجام شود.
  2. تنوع و ایجاد خلاقیت : اگر شما نیز بارها از خدمات عکاسی آتلیه استفاده کرده اید ، وقت آن است که تجربه متفاوت عکاسی در منزل را نیز داشته باشید . عکسهای آتلیه ای به همراه دکورهای متنوع موضوعی و یا فصلی همواره طرفداران خود را داشته و دارد . اما ممکن است پس از چندین پارت عکاسی در استودیو ، بخواهید تجربه متفاوتی را اینبار در منزل ثبت نمایید . یکی از این تجربه ها عکاسی سبک زندگی یا همان لایف استایل است که در نوشته ای جداگانه به توضیح آن پرداخته ایم.
  3. کاهش هزینه ها : شاید این مورد را نتوان با قطعیت ذکر کرد . چه بسا عکاس و یا تیم همراه او برای یک یا دو ساعت عکاسی از شما ، فاکتور بالاتری را نسبت به عکاسی آتلیه ارائه دهند و یا شاید برای شما انتخاب عکاسی در محیط منزل یا تالار بصرفه و اقتصادی باشد . این امر در نهایت می تواند به سطح تخصص ، تجهیزات و یا شلوغی ایام کاری عکاسان بستگی داشته باشد . به هر حال بهتر است در مورد عکاسی منزل خود به صورت قرارداد عکاسی فایل وارد صحبت شوید و به جای دریافت تعدادی محدود عکس چاپی ، تعداد بیشتری فایل عکس دریافت نمایید.
  4. ایام بارداری و محدودیت های حرکتی : مادران باردار ، علاقه ویژه ای به ثبت عکس در ماه های پایانی دوره بارداری دارند. خدمات آتلیه ای نیز در این مورد با دکورها و ایده های مختلف پذیرای مشتریان باردار خود خواهند بود . اما در مواردی بنا بر شرایط فیزیکی و یا روحی مادر ، بهتر است عکاسی در منزل به دور از هیاهوی مسیر منزل تا آتلیه ، محدودین زمانی و …  و با آرامش بیشتر انجام شود . در منار این در محیط منزل نیز میتوان با ایده های خلاقانه در عکاسی بارداری ، نتایج عالی و جدیدی برای ثبت نهایی گرفت.
  5. عکاسی در منزل از زوجین : عروس و دامادهایی که تازه قدم به محل زندگی خود گذاشته اند ، ممکن است بخواهند جدا از عکسهای آتلیه ای عروسی ، ثبت عکسی متفاوت از روزمره گی ، احساس تعلق ، شوخی ها و رابطه خود داشته باشند . این سبک عکاسی گاه به صورت مستند و گاه با هدایت عکاسی انجام می شود . از اینرو میتوان در مجموعه عکسهای عروسی خود ، عکاسی در منزل را نیز به عنوان سبکی متفاوت در نظر گرفت.

نمونه عکس جشن تولد دخترانه و پسرانه در منزل

آتلیه عکاسی آرت
مجری عکاسی مراسم و جشن ها در منزل و محیط خارج از آتلیه

عکاسی در منزل تهران ، جشن تولد دخترانه
عکاسی در منزل تولد پسرانه آتلیه عکاسی آرت
هم اکنون وقت خود را رزرو نمایید

نکات مهم جهت ثبت عکس در منزل در رویدادهای مختلف

در پایان به برخی نکات مهم جهت انجام عکاسی در منزل اشاره خواهیم کرد . باید به خاطر داشت ژانر عکاسی (به طور مثال عکاسی خطبه خوانی عقد در مجلس ) ، ساعت عکاسی مورد نظر ، حضور یا عدم حضور نور محیطی ، تعداد میهمانان و … همگی از عوامل دخیل در ثبت عکس در منزل ، تالار و یا محیط کار هستند . عکاس نیز می بایست موارد زیر را مد نظر داشته باشد :

  • – پیش از برگزاری رویداد، با برگزارکنندگان ، هماهنگی لازم را انجام دهید تا بتوانید از فضای مناسب برای عکاسی استفاده کنید.
  • – از تجهیزات مناسب برای عکاسی استفاده کنید. دوربین عکاسی باکیفیت، لنزهای مناسب و فلاش می توانند به شما کمک کنند تا عکس های باکیفیتی بگیرید.
  • – از نورپردازی مناسب استفاده کنید. نور طبیعی بهترین گزینه برای عکاسی در منزل است. در صورت عدم وجود نور طبیعی، می توانید از تجهیزات نورپردازی مصنوعی استفاده کنید.
  • – از  ترکیب بندی مناسب استفاده کنید. ترکیب بندی خوب می تواند به شما کمک کند تا عکس های جذاب تری بگیرید.
  • – از سوژه ها بخواهید که راحت و طبیعی رفتار کنند. این امر به شما کمک می کند تا عکس های طبیعی تر بگیرید.

جهت رزرو وقت با ما در تماس باشید
09149537046 | 045-33523012

Privacy Preference Center